Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Solen skiner!

Av Cissi - 11 februari 2010 09:09

Blev väckt av Janne och Alma i morse, inget nytt med det. Jag är nog alltid sist att vakna i den här familjen. Fattar inte att man kan vara så trött hela tiden.


Nåja, idag skulle jag börja om mitt liv som arbetslös tänkte jag med att sanera huset som mer eller mindre ser ut som jag vet inte vad. Det är ju lätt att skydda sig med "bättre lite skit i hörnet än ett rent helvete" men man kan väl knappast komma undan med att hela mitt hus består av hörn. Bra tänkt men fel. Telefonen har ringt och jag ska iväg till Sandviken och jobba ett par timmar. Konstigt egentligen för då blev jag helt plötsligt lite sur och ville inte, men samtidigt får man väl ta åt sig lite av äran att man har gjort ett gott intryck och att dom vill faktiskt ha mig tillbaka. Nåväl ska bli kul att träffa Sonja igen.


Nu har Yrsa 2 dagar gamla valpar fått sina smeknamn Karin, Gösta och Pia. Alma är himla stolt och förvånansvärt duktig, Karin och Pia är namn på två av hennes dagisfröknar och jag tror nog att dom blev lite smickrade också.


Ha det gott vänner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cissi - 13 mars 2011 17:06

är det ju bra att man får ibland men det är ju helt otroligt att man alltid ska dra igång dom största projekten på helgerna när man egentligen ska vila upp sig inför nästa vecka. Idag har jag inlett "Operation rensa övervåningen" vilket innenär att...

Av Cissi - 8 mars 2011 15:33


till slut. Valparna alltså, men man blir ju liksom lika otålig då med och tycker att 'herreguuud kläm ut allihop nu då' för man är ju så nyfiken på hur många och vilka kön det är på valparna att det är väl liksom bara att krysta på så *matte' får sti...

Av Cissi - 5 mars 2011 08:33

Väntar man på nåt gott kan man aldrig vänta för länge heter det. Tålamod är en dygd. Intet är som väntans tider... Jamen allvarligt talat, vem har hittat på såna idiotsaker? Försäkringskassan? Alla vet ju att när det verkligen gäller så vill man ju h...

Av Cissi - 25 mars 2010 08:48

Att bli förälder är det största man kan vara med om det håller väl alla föräldrar med om. När man håller det där lilla knytet för första gången så är det det vackraste man sett och det händer något inom en som man inte trodde var möjligt. Det måste v...

Av Cissi - 12 mars 2010 19:02

Jag är utmanövrerad av en treåring. Att Alma är smart har jag aldrig betvivlat, aldrig heller att hon har lätt för att lära sig nya saker. Min vän Anna sade en gång några kloka ord om sitt hundval när någon hade kommenterat att hon hade köpt sig en B...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards