Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Cissi - 13 mars 2011 17:06

är det ju bra att man får ibland men det är ju helt otroligt att man alltid ska dra igång dom största projekten på helgerna när man egentligen ska vila upp sig inför nästa vecka.

Idag har jag inlett "Operation rensa övervåningen" vilket innenär att jag ska flytta ett lager med bra-ha-saker från ett stället till ett annat. Vi är nästan aldrig på övervåningen utom när vi sover egentligen. På det här viset är det ju jättebra att man bara helt magiskt kan ställa upp saker som man tycker är i vägen nån annanstans i huset. Det gör ju också att man med jämna mellanrum sätter andan i halsen om någon vid nåt tillfälle skulle säga att jag använder toan uppe! Hemska tanke. Vem vet vilka hemligheter och icke upplockad tvätt som jag gömt där :)

Nu ska det alltså bli slut på det. Jag har i god anda börjat göra plats i ett hörn häruppe och om bara datorn och live sändningen från Crufts slutar dra alltför mycket så kanske jag blir klar innan det blir mörkt....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards